fredag 3 maj 2013

Gosedjurs-dag i Rosen

Nännä

Hej! Jag heter Nännä, jag är 8 år och väger nästan ett halvt kilo. Jag är 41 centermeter lång. Sommaren 2012 va jag på Kreta. Kreta är en ö som tillhör Grekland. En gång råkade Saga kasta ut mig genom fönstret på bilen.

Bella,
bella är 1 år
hurlong är hon16 cm.
Slut


Jag heter moris och är 8 år. Jag väger 200g.
Jag är 30 cm 25 cm rund det va allt om mig.
MOLLY!!!!!!
Hej jag heter Molly och är ungefär 1 år
 jag väger 400 g och är 37 cm hög
 jag är 31 cm bred. Jag är född i Båstad
 på Teddikompaniet.
 My är min ägare Jippi jag har fått ett bra liv!







Hej jag heter Tjockis☺☺
Jag är 56 cm tjock☺☺
Och är 28 cm lång☺☺
Tjockis är 1 år☺☺
Tjockis har en jätte fin mantel☺☺
Igelkotten har tofflor oxå☺☺
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Hej jag heter bella och jag väger 100 gr.
och jag och hanna brukar kolla på teve ibland.
Så här stor är jag är 30 cm. så här long är jag 22 cm.

Mitt gosedjur
mitt gosedjur är en nalle som heter nalle lina. Hon väger 100gr och är 19 cm runt midjan
hon är 25 cm lång. Och gillar att sova på min kudde.


Nora
OBOY
Hej! Jag heter Oboy☺
Jag är 1 år
Jag väger 100g och jag är 50 cm lång
Jag är 42 cm tjock. Jag älskar när Ellen
kramar mig. Jag gillar inte när Elle
lämnar mig ensam. Jag bor hos Ellen.
Jag låg i en korg och där jag hade legat där
i en månad kom Ellen och hämtade mig.
Det var jätte roligt att vara här.

Coca cola
hej jag är ful och jag är best och hej då ?










 


Tedy!
    Jag heter tedy fredriksson.
    jag är 1 månad.
     Han är 10 cm bred och är 
     24 cm rund. Jag gillar rosen!

FJÄRTEN
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Jag är 9cm bred!!!
Jag väger 1g!!!
Jag är 2cm lång!!!
Jag heter SVAMPBOB.

Jag är 7år.









.Hej jag heter lacy
jag är 14 cm bred
och 14 cm hög. jag väger 30
gram.
Jag bor hos Maja.
Jag gillar att sitta i Majas
 knä och kolla på tv.
Men jag är lite rädd för Majas 
brorsa Manne han slänger runt med mig.


Hej jag heter Skutte! Och jag bor hos Klara. Jag är 20 cm lång och jag väger 200 gram. jag är 22 cm tjock runt midjan.


Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar